Kategorie

SPOLEČENSKÉ ŠATY

INFORMACE

NADMĚRNÉ VELIKOSTI

MÓDA NA DG-SHOP.CZ

Výrobci

Slevy

Nejprodávanější

Proč nejsou některé velikosti u některých modelů u Geographical Norway ? (XL, XXL)
GN se prodává po boxech, které obsahují cca 30 výrobků. přesný rozpis barev a velikostí. Většinou je nejrychleji prodají XL, XXL, 3XL. Jednotlivé velikosti ani barvy nelze dokoupit. Zboží dokupujeme v okamžiku, kdy se prodá většina výrobků z boxu 30 ks. Samozřejmě vše je závislé na nabídce výrobce. Kolekce se neustále mění, každou sezónu. Některé výrobky se pro úspěch zařazují znovu. Některé výrobky nesou jiný název, přitom jsou stejné. Jedná se o označení pro další sezónu. Například bunda TANGATA se prodávala později jako TAMBOUR a potom jako TACO, TECHNO. V eshopu si můžete pomocí filtrování vyselektovat například velikost XL a značku GEOGRAPHICAL NORWAY.

V roce 2019 jsme nechali vyrobit některé výrobky až do 7XL. Tím jsme zahájili nabídku GN i ve větších velikostech, než je XXL. Zároveň chceme nabídnout více ks ve velikostech XL, XXL, 3XL. Sledujte mikiny FLYER, GARADOCK, FESPOTE, FOHNSON. Podle zájmu a prodejnosti budeme ve výrobě XL-7XL pokračovat i u dalších výrobků.

Mohu zboží vrátit ? Vyměnit ?
Ano, do 14 dnů od převzetí. Výměna je možná za cokoliv. Pokud vznikne finanční rozdíl, dohodneme postup. Zboží zasílat na adresu u vedenou ve formuláři + přiložit formulář! Pokud objednáváte ve více eshopech, dávejte pozor, aby jste neposlali k nám zboží z jiného eshopu.  

Jak správně vybrat bundu?
Změříte si nejširší místo obvod. Přidáte rezervu 10 cm pro volný pohyb nebo svetr. V popisu bundy naleznete rozměry v cm. Zjistíte, jakou velikost si máte objednat.

Jak zjistím, jakou mám velikost kalhot ?
Obvod pasu vydělíte 2,54 a vyjde Vám velikost v palcích.
140 cm / 2,54 = 55. Nebo poradíme.

Posíláte na Slovensko ?
Ano, do celé EU. Info v záložce doprava a platby.

Jak budu platit na Slovensku ?
Dobírky se automaticky přepočtou na EURO. Pokud nakupuje plátce DPH a doloží registraci, lze nakoupit s 0% DPH.

Obvykle si kupuji 5XL. Mohu si nakoupit výrobky 5XL ?
NENÍ VHODNÉ TAKTO ŘEŠIT VÝBĚR ZBOŽÍ. Značení výrobků není jednotné. Je třeba se vždy orientovat podle tabulky v cm.

V eshopu je několik tisíc položek. Jak najdu velikost pro sebe ?
Použijte filtrování velikostí, případně výrobce. U vybraného výrobku sledujte popis s rozměry.

Chybějící velikosti doskladňujete ? 
Pokud lze dokoupit a je zájem o zboží, pak ano. Našim zájmem je uspokojit poptávku zákazníků. Jsme obchodní firma a máme zájem zobchodovat potřeby našich zákazníků. Ne vždy je reálné vyhovět přáním zákazníků. Mnohdy je situace dána tím, co se vůbec vyrábí a je dostupné. Většina Lotů s oblečením je S - XXL.

Dostanu doklad ?
Ano, ke každému nákupu dostanete fakturu.

Mohu nárokovat odpočet DPH ?
Ano jsem plátci DPH.

Posíláte emaily o novinkách ?
Zákazníkům našeho eshopu posíláme občas email s novinkami. Můžete se bezpečně odhlásit. Odkaz je v každém emailu. Můžete si email i přidat.

Jak si mohu pohlídat chybějící velikost ?
Zadat email do sledování a jakmile naskladníme, dostanete upozornění automaticky z eshopu.

Musím se registrovat do eshopu?
Nemusíte. Ale pro evidenci věrnostních bodů je to nutné, aby Vám eshop mohl evidovat slevy. Je úplně jedno, jestli nakoupíte jako host nebo registrovaný. S Vašimi daty dál nikdo nepracuje, nepoužívá je atd. Pouze pro účel přepravy zásilky k Vám je použita adresa pro doručení. V případě nesrovnalosti u objednávky Vás samozřejmě kontaktujeme. Hlavně abychom zabránili odeslání nevhodné velikosti apod.

Přes den nemám v práci čas nebo možnost nakupovat, telefonovat. Potřebuji pomoci večer, o víkendu.
Obsluhujeme zákazníky i v této době, jsme si toho vědomi.
email, chat 7 - 24 hod. Telefonicky dle možností nejlépe do 20 hod. Po dohodě i později.

Nikdo se mi neozval.
Pokud někde v záplavě požadavků zadrhne kontakt nebo selže technika /chat, email, chybějící kontakt na Vás apod./, neváhejte se připomenout. Snažíme se reagovat na všechny požadavky.

Mohu objednat telefonicky ? Na PC moc neumím nebo sleduji internet přes mobil apod.
Ano, rádi Vám poradíme. Můžeme objednávku zadat za Vás. Přijmeme objednávku jakýmkoliv způsobem, pokud má všechny náležitosti. Adresu, telefon, email, kód zboží, velikost, počet kusů, přepravce.

Kde najdu recenze od zákazníků?
O zkušenostech s námi si můžete přečíst na recenzích Heuréka. Poslední hodnocení jsou vidět i na eshopu. Přenáší se z Heuréky a jsou napsány skutečnými zákazníky, kteří objednali na našem eshopu.

Nejde mi dokončit objednávka?
Lze objednat telefonicky, emailem, sms, chat. Kontaktujte nás. Eshop Vám sdělí chybu, která neumožňuje dokončit objednávku. obvykle špatný tvar PSČ, chybný email atd.

Mohu požádat o odeslání později?
Ano. Stačí napsat vzkaz k objednávce. Zásilky umíme načasovat na Vaše datum.

Jak rychle dostanu své zboží ?
Objednávky se snažíme odeslat co nejrychleji. K prodlevě dochází u zboží, které je na objednávku u dodavatele. Obvykle informujeme u dané velikosti (skladem, na objednávku 4 dny apod.). Zboží lze filtrovat tlačítkem SKLADEM. To zobrazí nabídku v našem eshopu dostupnou ihned.

Přepravci mají ve svých smlouvách doručování následující den. e třeba zohlednit výkyvy na trhu, obvykle vánoční nával zásilek a jejich zpracování. Přesto i v tomto období je většina zásilek doručena na druhý den.


Poslední prohlednuté

No products

Menu