Kategorie

MÓDA NA DG-SHOP.CZ

SPOLEČENSKÉ ŠATY

INFORMACE

NADMĚRNÉ VELIKOSTI

Výrobci

Slevy

Nejprodávanější

Doprava zboží

Dle novely zákona o ochraně spotřebitele je stanovena lhůta pro odevzdání věci spotřebiteli

Stanovuje se lhůta pro odevzdání věci spotřebiteli – pokud není ujednán čas plnění, je prodávající povinen odevzdat věc kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů. Nepředání věci v ujednaném čase nebo ve výše uvedené lhůtě je přestupkem. 

V našem eshopu obvykle vyřizujeme objednávky včetně dodání kolem 2-10 dnů.  Pokud nejsme schopni zboží dodat v krátké době, informujeme spotřebitele.

Kdy jsme schopni zboží předat dopravci ? Zboží skladujeme v několika skladech. Zboží svážíme ráno v 6,00 hodin. Objednávky do  5,00 tak mají šanci odejít ten samý den. Pokud zboží máme na hlavním skladě, pak to rovněž můžeme odeslat ten samý den. 
kolem 10.00 hod předáváme balíky na export /SK pošta, ro, hu, pl/
kolem 12.00 hod předáváme kurýrovi balíky /čr, sk, ro/
kolem 14.00 hod předáváme balíky České poště

Děláme maximum, aby balíky odcházely co nejdříve. 

Kurýr i pošta umí zásilku další den mít na rozvozu ve Vašem regionu. Není to však na 100% vždy. zdržení mohou způsobit tyto faktory:
- zboží nejsme schopni odeslat ihned, máme ho na dalším skladě /GEOGRAPHICAL NORWAY a CANADIAN PEAK, ANAPURNA/
- zboží je na objednávku /většinou šaty Numoco/
- pokud je výpadek elektřiny nebo internetu na firmě 
- zimní počasí u dopravců
- vlivy jako COVID apod.
- vánoční nápor objednávek
- zboží je nutno připravit k odeslání (pokud se při kontrole jeví, že něco není v pořádku, snažíme se najít náhradní výrobek nebo situaci vyřešit).


99% objednávek je u klienta velmi rychle. Na recenzích je možno vidět spokojenost zákazníků. Expedujeme co nejrychleji.

Kam nejčastěji posíláme ? 

SLOVENSKO, ČESKÁ REPUBLIKA, POLSKO, NĚMECKO, MAĎARSKO, RAKOUSKO, ITÁLIE, FRANCIE, IRSKO, VELKÁ BRITÁNIE, SLOVINSKO, CHORVATSKO, RUMUNSKO, BULHARSKO, BELGIE, HOLANDSKO, DÁNSKO, ŠPANĚLSKO, PORTUGALSKO, FINSKO, ESTONSKO, ŠVÉDSKO, ŘECKO, LITVA, LOTYŠSKO, LUCEMBURSKO

Osobní odběr - pouze po předchozí dohodě. Skladujeme v několika skladech a zboží je nutno připravit a svést pro případné vyzkoušení. Zboží svážíme kolem 6,00. 

Možnosti doručení ČESKÁ REPUBLIKA

GLS - kurýr (na Vaší adresu nebo možnost vyzvednutí na depu nebo na výdejním místě)
platba předem: 100,- Kč
dobírka: 140,- Kč

ČESKÁ POŠTA - doporučená zásilka (pro zásilky do 800 Kč a výšky max 5 cm.)
platba předem 65,- Kč
dobírka 95,- Kč

ČESKÁ POŠTA - Balík do ruky
platba předem: 100,- Kč
dobírka: 140,- Kč

ČESKÁ POŠTA - Balíkovna
platba předem: 60,- Kč
dobírka: 100,- Kč

ZDARMA doručení nad 2000,- Kč

Vrácení zboží

Zákazník vrací zboží na vlastní náklady. Můžeme nabídnout službu České pošty za 95,- Kč. To je levnější sazba, než jakou by jste hradili jako zákazník na poště. Můžete si objednat i vyzvednutí u Vás nebo podat zásilku na poště. Více zde

 https://www.dg-shop.cz/content/57-etiketa-pro-vraceni-zbozi

Možnosti doručení SLOVENSKO

GLS - kurýr

SLOVENSKÁ POŠTA

platba předem: 110,- Kč ( 4 EURO)
dobírka: 140,- Kč ( 5 EURO)

ZDARMA doručení nad 2000,- Kč nebo 86,- EURO

sl-posta-logo.pngUPS-logo-880x660.png

Slovensko - Slovenská pošta
Doručování zásilky
Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky. V případě nezastižení a uložení zásilky na poště je opět zaslána SMS o této skutečnosti.
V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce
Specifikace 
  • Standardní úložní doba: 18 dnů
  • Doba dodání: 1-2 dny
  • 1 pokus o doručení, poté je zásilka uložena na dodací poště
Reklamace
V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději následující pracovní den po doručení zásilky na jakékoliv poště. Poště je nutné dodat zboží + obalový materiál.

Tvar SMS:
Doručování: Dnes vam dorucime zasielku (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) na adresu (adresa adresata). Ak nebudete na adrese, kontaktujte (tel. cislo)
Uložení na poště: Zasielka (podacie cislo) s dobierkou (suma dobierky) je ulozena na poste (nazov posty), mozete si ju vyzdvihnut pocas (XX) kalendarnych dni. 

Slovensko - UPS
Doručování zásilky
Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky.
V případě neúspěšného doručení budete informování emailem a máte možnost reagovat na tento email (např. žádost o další bezplatné doručení, prodloužení úložní doby, atd.).
V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce
Specifikace 
  • Standardní úložní doba: 7 dnů (možno zdarma prodloužit)
  • Doba dodání: 1 den (garantované)
  • minimálně 3 pokusy o doručení
Reklamace
V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději do 3 dnů u Pošty bez hranic (telefonicky, nebo emailem). Adresát si musí ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál.

Tvar SMS:
Doručování: Vaz.zakaznik, dorucujem Vam zasielku "cislo zasilky" od "Nazev spolecnosti". Dobierka "hodnota" EUR. Vas dorucovatel "jmeno ridice", tel. "telefon" 

Možnosti doručení POLSKO

GLS - kurýr
platba předem: 100,- Kč (15 PLN)
dobírka: 130,- Kč (20 PLN)

POCZTA POLSKA
platba předem: 100,- Kč (15 PLN)
dobírka: 130,- Kč (20 PLN)

ZDARMA doručení nad 2000,- Kč

 

Polsko - DPD
Doručování zásilky
V případě nezastižení je adresátovi do schránky vhozen lístek s informacemi o zásilce 
Při převzetí zásilky řidičem na doručení je zaslána adresátovi SMS s informací o doručování zásilky.
Specifikace 
  • Standardní úložní doba: 5 dnů
  • Doba dodání: 2 dny (počítáno od přijetí zásilky v našem skladu)
  • minimálně 1 pokus o doručení
Reklamace
V případě poškození je reklamaci nutné podat nejpozději do 7 dnů u Pošty bez hranic (telefonicky, nebo emailem). Adresát si musí ponechat celý obsah zásilky + obalový materiál.
Adresát musí nejpozději do 7 dnů po doručení zásilky sepsat s DPD škodový zápis. Doporučujeme proto hlásit nám škodu bezodkladně, aby DPD mohlo zaslat řidiče, se kterým adresát zápis sepíše.

Tvar SMS: W dniu dzisiejszym zostanie Panstwu doreczona przesylka o numerze ……………………….. DPD Polska, oddzial ………, www.dpd.com.pl 

Zákaznický servis: 
Telefon: 801 400 373; 22 577-55-55
E-mail: cc@dpd.com.pl 

Kdy dostanu zboží ? Jak to u nás funguje ? 

Zboží se snažíme expedovat co nejrychleji. za normálních běžných okolností Vaši objednávku zpracováváme  po 20 minutách od obdržení objednávky. Pokud máte kopii objednávky na emailu, objednávka je i u nás. Pokud ne, je možné, že jste vedli špatný email

Po obdržení objednávky vystavuje faktury v našem účetním programu. Odesíláme zákazníkovi kopii faktury. Můžete si tak zkontrolovat, co jsme Vám "prodali". Hlavně kód zboží a velikost si ověřte. Pokud jste neobdrželi fakturu, pak čekáme na nějakou položku, která byla na objednávku u dodavatele. Jakmile máme potvrzeno odeslání, vytváříme fakturu pro Vás. jakmile dorazí chybějící položka na firmu, snažíme se obratem odeslat.

Obvykle objednávky do 11 hodiny odcházejí ten samý den, pokud nejsou jiné okolnosti. Například zvýšený počet objednávek.

Při větším počtu balíků svážíme zásilky ještě v 15,30 hod. Někdy PPL zásilky kolem 18 hod. Slovenské zásilky odvážíme v 9,00 hod a další den jsou doručovány UPS. Polské zásilky v 9,00 hodin a doručují se za 48 hod.

Více o rychlosti doručování se dozvíte od zákazníku v hodnocení Heureky.

někdy však okolnosti nepřeji rychlému odbavení. To jsou zejména na konci roku problémy u přepravců, na depech, při doručování. Mějte prosím pochopení pro takové situace. Nakupujte s předstihem.

Pohybujeme se v regionu Ostrava, FM, Frýdlant nad Ostravicí, Český Těšín. Po dohodě je možné doručení zboží našimi prostředky. 

 

BINDER DE LUXE - košile saténové, vyšívané, dlouhý i krátký rukáv

 

Dangerous DNGRS - street móda

Dangerous DNGRS Sweat Suit Grey/Black/RedDangerous DNGRS Sweat Suit Grey/Blue/Denim


Poslední prohlednuté

No products

Menu